Spuneti NU dopingului de orice fel, mai ales cu steroizi!!!

Sâmbătă, 23 Mai 2009 la 11:29 pm | Publicat în Diverse, Sport | 10 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

no-doping-steroids

OK …deci ..pe scurt imi place sa fac sala, si in general sportul de orice fel. Dar vreau sa vorbesc putin despre acei „jmekeri” care se cred puternici, fac si ei sala de 3 luni si s-au gandit sa creasca mai mult si mai repede, ce mai conteaza ca baga orice mizerie in ei, si ca isi fut in  primul rand ficatii, inima, sanatatea, si urmeaza altele…

Am un amic, care baga in el testosteron injectabil, sa fie puternicOS gen. La o discutie cu el i-am spus sec: „frate baga pana explodezi, n-am treaba e corpu’ tau, sanatatea ta, dar sa si duci cat arati.”… pentru cunoscatori, se stie ca steroidul, de orice fel iti da si forta, dar mai mult masa… pentru necunoscatori cautati pe Sf. Gugăl :), nu am chef si timp sa intru in detalii :D. ATENTIE! A NU SE CONFUNDA SUPLIMENTUL NUTRITIV CU STEROIDUL. Eu de obicei am facut sala „pe curat” fara suplimente, iar steroidul iese din discutie clar. Odata cu inaintarea in varsta, se pierde forta si energia, si se simte nevoia unor suplimente nutritive, chiar daca nu sunt tot timpul, fiind criza si fiind lipsa de bani, cele de calitate fiind destul de scumpe… dar asta e o alta poveste.

Vreau sa arat celor care vor sa creasca mult si repede ce riscuri exista 😆 . Poate se gandesc de 2 ori inainte sa treaca la mizerii. Dupa poza de mai jos sunt cateva filmulete care chiar merita vizionate. Enjoy!

steroid

Deci fratilor keep on doping, u do it well :>

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. coaie, mai ai de studiat in privinta „asteroizilor”:))

  2. le-am studioat pe toate, si cum am zis ….. :-j

  3. pe cine minti tu bah ca faci pe curat sala? :)))

  4. 😆 adevarul e ca eu sunt mai dopat ca ala din filmulete =)). Dar vreau sa mint lumea ca sa nu se dopeze, sa nu fie mai mairi ca mine :))

  5. de fapt da,faci pe curat,,, ca doar la amir in sala e curatenie =)) ;))

  6. injectabilele nu-ti „fut ficatii” in primul rand iti fut inima, rinichii si altele…imi place ca ai o astfel de atitudine, sunt din ce in ce mai putini cei care fac sala doar cu suplimente…ii vad in fiecare zi injectandu-se in vestiar, chiar si baieti de 15 ani inconstienti…de vina sunt cei care nu opresc comercializarea lor, se vand ca si o sticla de apa plata la bar in sala, deci nu ma mir. Am fost profund dezamagit cand am vazut acolo in clip-ul ala ca si arnold se dopa, era modelul meu, dar cam toti profesionistii o fac…

    • Arnold a recunoscut foarte tarziu ca a bagat … si a folosit ca si scuza gen : ” nu erau asa puternici ca in zilele noastre” ..aham 😆

  7. subscriu mesajului tau. se poate, pe de alta parte, fara? raspunsul e unul singur: da. pt. cei care cred contrariul nu pot sa am decat compasiune. nu stiu la ce se expun.
    imoove.wordpress.com

  8. eu sunt student la medicina. am rugat un profesor sa ne zica cateva cuvinte despre steroizi. el ne-a zis atat: metabolism proteic! noi am inteles atunci ca steroizii sunt si ei medicamenta ca oricare altele de pe piata. adica ca fac si bine dar si rau. in functie de cum le administrezi. asa ca nu va ambalati. daca aveti un profesor care stie sa administreze steroizii, nu aveti de ce sa va faceti probleme. atata timp cat sunt administrati corespunzator ei va vor aduce doar avantaje organismului

  9. in lumea steroizilor eu cred ca este vorba doar de bani. daca si-ar permite toata lumea sa-si cumpere steroizi, 75% din ei ar cumpara


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

